Wie zijn wij?

Door onze passie voor bergen en skiën, creëerden we een website om skiuitrusting te verhuren die goed werkte. Ons bedrijf groeide snel toen er op een dag de telefoon ging…

“Hallo, … Dit is Laurence … Ik ben op uw website en ik begrijp er niets van … Welke uitrusting kies ik? Wat is het verschil tussen het rode niveau en het sensatiepakket? Of moet ik premium nemen … Welke is beter; het zwarte of premiumpakket?

15 januari 2009, tijdens onze vergadering:

- Thomas: “We moeten alles veranderen. Er zijn te veel niveaus … te veel technische details … te veel van alles! Het moet simpel zijn! We moeten een simpel systeem vinden.”

- Olivier: “Het moet zo zijn dat de klant op de website zijn uitrusting reserveert en eenmaal in het resort kan hij zijn ski’s kiezen in de winkel. Hij kan daar zijn skiniveau uitleggen en passend bij zijn behoefte en maat, zal de winkel hem de juiste uitrusting geven.”

- Lucie: “Oké, maar de klant moet niet meer gaan betalen. Je moet een prijs hebben zodat alle skiniveaus dezelfde prijs zijn! Geen extra kosten als je beginner, gevorderd of expert bent in skiën.”

En zo was Simply to Ski geboren!

Enkele jaren later…

“Hallo, … Dit is Stéphane. Vertel me, heeft u ook skipassen? We moeten volgende week vertrekken maar we kunnen geen aanbiedingen vinden op het internet. Kent u een website?”

13 februari 2014, bij de koffiemachine:

- Thomas: “Ik had gisteren een vriend aan de telefoon. Hij vond het lastig goede deals te vinden voor skipassen. Zou het niet leuk zijn dat ook te doen?”

- Olivier: “Hm, waarom niet? We moeten de skipas voor alle resorts aanbieden, toch?”

- Lucie: “Ja, en we kunnen zelfs een pakket maken met de skipas en skiuitrusting. Het zou makkelijker zijn alles op dezelfde plek te kopen, vind je niet?”

En zo was het Simply to Ski pakket geboren!