Ja, onze skiuitrusting is nieuw (maximum 3 jaar oud) van grote skimerken en worden grondig gecontroleerd voordat ze worden afgegeven aan klanten. Al onze partnerwinkels werden geselecteerd omdat zij de NF AFNOR X50-007 norm handhaven.
Al onze partnerwinkels zijn gekozen volgens strenge normen van professionalisme, kwaliteit van dienstverlening en respect voor de normen die skiuitrusting verhuurzaken bepalen, zoals de NF AFNOR X50-007 norm en de ISO 11088 norm.
U moet zichzelf vertonen in de uitgekozen winkel op de boekingstijd met de ontvangen waardebon met de reserveringsbevestiging. U moet de waardebon uitprinten en aantonen in de winkel om uw uitrusting op te halen.
U kunt uw uitrusting de dag voor uw eerste huurdag vanaf 17:00 u ophalen, afhankelijk van de beschikbaarheid in de winkel.
U moet uw skiuitrusting op de laatste huurdag terugbrengen. Indien u het na de datum dat op de waardebon staat terugbrengt, kan de winkel een extra dag in rekening brengen.
U moet de waardebon die u heeft ontvangen met de boekingsbevestiging uitprinten en aantonen. U kunt het ook uitprinten door naar uw klantenaccount-gebied op onze website te gaan.
U kunt uw waardebon weer uitprinten door uw klantenaccount-gebied op onze website te bezoeken. Vul simpelweg uw login details in, ga naar “Mijn reserveringen”, selecteer uw waardebon om het in te wisselen en uit te printen.
Wij werken met meer dan 150 partnerwinkels in bijna 100 resorts in Frankrijk, maar het zou kunnen dat we geen winkels hebben gevonden die voldoen aan onze specificaties. Twijfel niet ons een e-mail te sturen naar contact@simplytoski.com zodat we kunnen controleren of we iets hebben gemist.
Ja, met ons nieuw concept laat Simply To Ski u toe om skipakketten (ski’s, laarzen en stokken) of een snowboard in blauw, rood of zwart niveau te huren zonder extra kosten.
Een pakket bestaat uit een paar ski’s, een paar laarzen en stokken. Voor snowboardverhuur bestaat een pakket uit een snowboard en een paar laarzen.
Ja, laarzen en stokken zijn inclusief in al onze skipakketten.
Helaas kunnen wij geen kortingen geven als u alleen deel van een pakket huurt.
Ja, het Simply To Ski pakket bevat de verhuur van een snowboard en laarzen voor dezelfde prijs als een skipakket.
Nee, groepsleden die 12 jaar zijn worden als volwassene beschouwd.
Helaas kunnen we de beschikbaarheid van een specifiek model niet garanderen. Onze winkels zullen u echter voorzien van uitrusting die overeenkomen met de collectie die zich neerlegt bij de Franse NF AFNOR X50-007 norm.
Freestyle- of powderski's behoren niet tot de AFNOR X50-007 norm. De winkel kan extra kosten berekenen voor dit soort ski's.
De Skipas (liftpas) staat toegang toe aan alle skiliften in het skigebied.
De skipas is gedurende uw gekozen periode geldig, van opening tot sluiting van de skiliften.
In sommige resorts kunt u tussen verschillende skigebieden kiezen. U kunt het skigebied kiezen dat het best voor uw skiën past.
Wij werken met meer dan 100 resorts, maar het kan zijn dat we geen contract hebben met sommige resorts. Als u niet waar u op zoek bent kunt vinden, twijfel niet ons te e-mailen naar contact@simplytoski.com.
Om uw skipas op te halen, moet u naar de skilift office van het resort gaan met de ontvangen waardebon met de boekingsbevestiging. U moet de waardebon uitprinten en aantonen om uw skipas op te halen.
Het adres van de skilift office is aangegeven op de ontvangen waardebon met de boekingsbevestiging.
U kunt uw skipas zodra u arriveert bij de skilift office ophalen.
U moet de ontvangen waardebon met de boekingsbevestiging uitprinten en aantonen. U kunt het ook uitprinten door naar uw accountgebied te gaan.
U kunt uw waardebon uitprinten door naar uw accountgebied te gaan. Voer simpelweg uw login details in, ga naar “Mijn reserveringen”, selecteer uw waardebon en print het uit.
U kunt betalen met iDeal, credit card (Visa, Mastercard of American Express) en PayPal.
Ja, om van onze exclusieve prijzen te baten, moet u het gehele boekingsbedrag online betalen.
Ja, onze website is volledig beveiligd dankzij het online betalingssysteem van onze HSBC bankpartner. Uw betalingsinformatie is altijd versleuteld. Bovendien gebruiken wij het systeem Secure Secure Payments 3D Secure dat garandeert dat de kaarthouder degene is die betaalt. Na het invoeren van uw kaartgegevens (de 16 nummers, het vervaldatum en het cryptogram achterin), opent een nieuw venster en stuurt u door naar de website van uw bank om uw identiteit te bevestigen door middel van een unieke code te sturen via SMS, uw geboortedatum of een code verschaft door uw bank.
faq3_reponse4
faq3_reponse5
Nee, om van onze exclusieve prijzen te profiteren, moet u het gehele boekingsbedrag online betalen.
Nee, om van onze exclusieve prijzen te profiteren, moet u het gehele boekingsbedrag online betalen.
Om u promotiecode te gebruiken, moet u het invoeren tijdens het betalingsproces. We kunnen geen promotiecodes accepteren nadat u uw bestelling heeft verwerkt.
Uw webbrowser zou een fout kunnen zijn tegengekomen tijdens de betaling of uw betaling was geweigerd. Als dit gebeurt, ga niet terug om een nieuwe bestelling aan te maken. U kunt ons een e-mail sturen naar contact@simplytoski.com om help te krijgen of u kunt worden gebeld door een van onze adviseurs.
Zodra u uw boeking heeft gemaakt en de betaling is geautoriseerd, zult u een bevestigingsmail ontvangen. Het garandeert dat uw boeking compleet is en uw producten zijn gereserveerd. Deze e-mail wordt binnen twee uur na uw boeking verzonden.
Uw bevestigingsmail kan zijn geblokkeerd door de anti-spam filter van uw e-mailservice aanbieder. Controleer de “Spam” map van uw mailbox. Het kan ook zijn dat het e-mailadres incorrect was ingevoerd bij het boeken. In dit geval, kunt u ons een e-mail sturen naar contact@simplytoski.com om het nogmaals verzonden te krijgen.
Als u enkele identieke reserveringen heeft gemaakt, moet u binnen 24 uur contact met ons opnemen om de reservering te annuleren. Een bedrag kan in rekening worden gebracht voor annulering gebaseerd op de startdatum van de service.
U kunt ons emailen op contact@simplytoski.com of via ons contactformulier om door een van onze adviseurs te worden geholpen.
U kunt al uw reserveringen en contactdetails van de skiwinkel waar u uw uitrusting heeft gehuurd vinden in uw klantenaccount gebied. U kunt ook uw reservering aanpassen en uw facturen en waardebon uitprinten.
Om in te loggen in uw klantenaccount gebied, moet u klikken op de “Mijn account” tabblad rechtsboven de website. U kunt dan uw login gegevens invoeren.
De gebruikersnaam is het e-mailadres dat u heeft gebruikt om uw boeking te voltooien.
Maakt u zich geen zorgen! Om uw wachtwoord te herstellen, ga naar het “Mijn account” tabblad rechtsboven de website, klik op “Wachtwoord Vergeten” en volg de instructies. U zult een nieuwe tijdelijke wachtwoord per e-mail ontvangen.
Simply To Ski gebruikt cookies om u de beste service en winkelervaring te geven. Learn more {0}